بلوک‌های سقفی را بشناسید | سیوان لند
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

یک فروشگاه آنلاین خرید مصالح ساختمانی خوب باید این امکان را به مشتریان خود بدهد تا با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند خرید کنند. در این سایت هرآنچه که از محصول خود انتظار دارید در اختیار شما قرار میگیرد همچنین می‌توانید با دیدن ویدیئو آموزش خرید، راحت تر خرید کنید. سیوان لند نیز همانند دیگر سایت‌های مشابه همچون مصالح آنلاین، در راستای جلب رضایت مشتری تلاش می‌کند. شما میتوانید با مراجعه به این سایت از به روزترین اطلاعات درمورد مصالح و قیمت هرکدام مطلع شوید.

مهم‌ترین بخش در اجرای سقف بلوک‌ها هستند. بلوک سقفی انواع مختلفی دارند که منهدسان عمران موظفند با آن‌ها آشنایی کامل و کافی داشته باشند. در واقع بلوک سقفی بار زیادی را تحمل نمی‌کنند و از آن‌ها برای قالب بندی سقف و حذف بتن زیر تار خنثی به کار می‌روند تا مانع ریزش سیمان‌ها شوند. بلوک سقفی، یکی از انواع مصالح ساختمانی مدرن می‌باشد و به کمک پلی‌استایرن یک جایگزین خوب برای بلوک‌هی سفالی هستند. این المان در ساخت و اجرای سقف، برای پر کردن فاصله‌ی بین تیرچه‌ها استفاده می‌شود. بلوک‌های سقفی انواع مختلفی دارند که هرکدام بر اساس ویژگی‌ها و مواد به کار رفته در آن‌ها کاربرد گوناگونی خواهند داشت. بلوک‌های سقفی علاوه بر مزیت‌هایی که دارند، معایبی نیز در آن ‌ها وجود دارد که باعث شده از آن‌ بلوک کمتر استفاده شود.

 

برای خرید بلوک و دیگر مصالح ساختمانی علاوه بر صرف زمان برای پیدا کردن بهترین و با کیفیت ترین آن، باید زمانی هم برای مطلع شدن از ویژگی و کاربرد هر بلوک صرف کرد اما سایت سیوان لند این نگرانی‌ها را برطرف کرده و  بستری مناسب برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر شما ایجاد کرده. بلوک‌های سقفی از جمله مصالحی هستند که در امنیت ساختمان بسیار مهم هستند و در هنگام خرید آن باید بلوک را از تمام جهات آن مورد برسی قرار داد. این سایت بهترین فضا را برای مقایسه‌ی انواع این بلوک‌ها ایجاد کرده تا شما عزیزان از خرید خود مطمئن و راضی باشید. انواع بلوک سقفی از جمله: سفالی، سیمانی، پوکه‌ای ،  یونولیت و ... در سایت سیوان لند به همراه قیمت به روز هر محصول قرار گرفته و شما قادر به خرید آنلاین محصول مورد نظر خود هستید.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: